• (Android) Space Pinball: Classic game hack primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hack primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Space Pinball: Classic game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dette er en ret trofast genindspilning af Space Cadet-bordet. Lydeffekterne og musikken var en behagelig overraskelse. Selvom jeg fra miniaturebillederne forventede forskellige kameravinkler i indstillingerne, som ikke ser ud til at eksistere. Der er også kun 2 bolde (uden at kræve en annonce), og jeg ville ønske, at det ikke var tilfældet. Jeg savner hyperspace-lydeffekterne fraværende her, det har altid været min favorit. Dejligt at du beholdt missionerne, men skill shot bonussen mangler.

    Fantastisk spil præcis som jeg husker det på computeren. Bare stinkende der er reklamer hver gang du taber. Du kan ikke bare gå direkte ind i et andet spil med det samme.

    Jeg ved, at det ville være svært at genskabe det klassiske spil på en telefon, men jeg kan næsten ikke selv udføre den første mission uden at tabe. Jeg spillede


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :