• (Android) Wykreślanka - Word Search pierwowzory hakerskie

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wykreślanka - Word Search ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Wykreślanka - Word Search IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ pierwowzory hakerskie ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Wykreślanka - Word Search 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Już głosuję na 3 gwiazdki, ponieważ moja pozostaje na 63%%

    Cóż, podoba mi się ta gra, ale dość szybko dotarłem do poziomu 1516, jest dużo powtórzeń, więc nie będzie to aplikacja na stałe, a reklamy były łatwe, dopóki nie wszedłem na wyższy poziom, są ciągłe, głośne i wstrętne! To staje się nie do zniesienia. Są zbyt głośne i niepokojące, gdy próbujesz się zrelaksować i trochę wyciszyć. Nadmiar zagadek i okropnych reklam udowadnia, że jest to niestety aplikacja tymczasowa. Te reklamy są ostatnio bardzo ryzykowne i prawdopodobnie będą prowadzić do kłopotów.

    Word Search - Word Puzzle Game Word whg

    Hlloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Jak się masz?

    Bardzo fajna inteligentna gra

    To wyszukiwanie słów jest bardzo łatwe, mogłem łatwo znaleźć słowo kluczowe i szybko to zrobić

    Dziękuję za tę grę

    Fajna gra, ale za wiele reklam. Po każdej grze Reklamy Reklamy. Po prostu utknąłeś na tych ogłoszeniach. Teraz warto.

    Harszita

    Dobra gra. Dodatki nie są denerwujące

    Aplikacja Wrost Nie dopasowuj słów poprawnie

    Pobiera się bardzo powoli.

    Przestał potwierdzać słowa i wymusił używanie monet, aby znaleźć wyraźnie widoczne wskazówki dotyczące słów. Gwizd

    Jak dotąd dobrze. Ale reklamy na dole są denerwujące

    Kiedy gra daje ci 2 opcje, 1 podwojenie nagrody za oglądanie reklamy i kontynuowanie bez reklamy, a następnie odtworzenie reklamy i tak skończę. Bardzo proste szybkie łamigłówki zaprojektowane, aby przyspieszyć do następnej reklamy.

    To zabawne i wymagające. Wiem, że to nic nie kosztuje, ale reklamy Za każdym razem, gdy grasz na poziomie, są denerwujące. W przeciwnym razie dostanie 5 gwiazdek.

    Ciągle się powtarza Mam około 4 razy tę samą grę w zestawach, robi się nudno

    Dobrze jest zabić czas, ale tematy dużo się powtarzają, przez co wyszukiwanie tego słowa jest powtarzalne.

    ŁADNY

    Nieźle, ale bije mnie, dlaczego kolekcja monet 1500 +, kiedy wydaje się, że nie ma na co ich wydać, i tak nic, co znalazłem ...

    Cari Kata Bahasa Indonesia Kata noa

    To jest dla osób, które dopiero uczą się czytać.

    Bardzo dobry i edukacyjny

    Tak bardzo kocham tę grę

    Bardzo lubię tę grę. Cierpię na utratę pamięci, a ta gra naprawdę mi pomaga. Jestem trochę powolny, ale to sprawia, że używam mózgu...Dziękuję!!

    Reklamy sprawiają, że chcę kupić książkę zamiast 3 razy naciskając x na reklamę, to śmieszne i po prostu spowalnia grę, a teraz jest nudne. Kup zamiast tego książkę, mniej przerw od bezsensownych śmieci.

    Ta gra jest niesamowita.

    Nie pozwoliłby mi nawet pobrać! Próbowałem pobrać ją już trzy razy i nadal nie pozwoliłem mi pobrać tej głupiej gry! Co teraz?!

    Świetna gra, uwielbiam w to grać, ale zmusza cię do podwójnego kliknięcia, jest przycisk zbierania, ale to nie działa, wstyd, to całkowicie rujnuje grę

    W porządku, po prostu bardzo powtarzalne ze słowami.

    Tylko reklamy n reklamy . . Czego wy ludzie od nas chcecie . . Obrzydliwy

    Po prostu nie wolałem tego.

    fajniusia

    Pobierz hindi ako makapag

    Nie jest to zbyt satysfakcjonująca aplikacja, ponieważ była bardzo wolna, a na 33444 etapach otrzymujemy kolejną odblokowaną bramę i jest to powolna aplikacja, nie jest tak interesująca, ale możemy w nią grać, więc daję jej 2 gwiazdki, nie jest tak źle, ty możesz grać, ale po jakimś czasie czujesz się znudzony po zabawie

    Nie podoba mi się ta gra tylko dla dzieci

    Word Search - Word Puzzle Game Word whg

    Za dużo reklam dla innych gier. Odinstalowuję. Mam ten sam problem co wydry... nie mogę odinstalować.

    Bardzo ciekawa gra

    Ta gra jest niesamowita, mnóstwo zabawy i naprawdę szybka, co uwielbiam


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :