• (iOS) Star Chef 2: Restaurant Game daudz naudas hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daudz naudas hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Star Chef 2: Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man patīk šī spēle, viss tajā ir satriecošs, nekad nav pilns...

    Star Chef 2 kvalitāte ir ievērojama. Tādas funkcijas kā pasūtījumu savlaicīga pieņemšana, restorāna dekorēšana, lai tie izceltos… tik daudz iespēju (smaids)

    Star Chef 2: Restaurant Game Penyelakuan qqbl

    Nevar sākt solo misiju. Tas darbojās labi līdz šodienai. Tas turpina atgriezties sākuma punktā un prasa “ieguldījumu, lai sāktu”, kad es jau esmu pievienojis daudzus ēdienus. Es piešķiršu vairāk zvaigznīšu, kad šī problēma tiks novērsta.

    Patīk līdz šim...laikietilpīgs ātrs temps, it kā man patīk, tas tur tevi uz pirkstgaliem...

    Lietojumprogrammai ir visas labākās funkcijas, ko var sagaidīt no gatavošanas simulācijas spēles. Man ir tikai ieteikums izstrādātājiem koncentrēties uz šo funkciju atjaunināšanu ar daudz novatoriskām idejām

    Man patīk spēle pēc lejupielādes. Pēc 2 stundu spēles palika garlaicīgi. Gatavošana aizņem pārāk ilgu laiku. Un grozi iet ātri. Es varu tikt galā ar groziem, bet ne ar gatavošanas laiku. Samaziniet tos, un es novērtētu 5 zvaigznes. Ar tādu ātrumu, kāds nepieciešams, man kļūs garlaicīgi un viegli pārtraukšu spēlēt

    Uzlabojumi notiek, piešķirot 4 zvaigznes. Nāciet puiši.

    Labāks par pirmo šefpavāru. Varbūt jaunās gatavošanas stacijas un paplašināšanās vietas varētu būt lētākas

    Man patīk spēlēt spēli, taču tā ļoti izlādē akumulatoru!

    Ļoti labs laika nogalināšanai, bet reizēm aizkavējās, palēninājās (varbūt telefona signāla dēļ). Un dažreiz sasalst uz sekundēm. Es nezinu, kāpēc

    Lūdzu, jautājiet, kad mēs grasāmies tērēt naudu, jo dažreiz mēs pieskaramies, lai pārvietotos, n kļūdas dēļ tas pieskaras zemei, un kaut kā tas ir samaksāts. Lūdzu, vai jūs varat atmaksāt manu spēles valūtu 7000, ko esmu iztērējis pagalmā, man tiešām ir vajadzīga nauda, jo es to vācu rūpnīcai, lūdzu, man patīk šī spēle, vai jūs, lūdzu, atmaksāsit šo naudu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :